Απόδοση και ασφάλεια

Βενζινοκινητήρας 1.4 95HP Fire

Ο Fire είναι ο entry-level βενζινοκινητήρας της οικογένειας του Tipo. Ανθεκτικός, αξιόπιστος και αποδοτικός.

70

Μέγιστη ισχύς

EC - kW (HP) σε rpm

70 (95) @ 6000

127

Μεγιστη Ροπη

EC - NM (KGM) ΣΕ RPM

127 @ 4500

185

Μέγιστη ταχύτητα

(km/h)

12,1

Επιτάχυνση

0 - 100 km/h (s)

5,7

Κατανάλωση καυσίμου

(L/100 Km) Οδηγία 2004/3/EC

Μεικτός κύκλος

133

Εκπομπές CO2

(g/km)

Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα

Euro 6

Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων

Πετρελαιοκινητήρας 1.3 MultiJet 95HP

Ο κινητήρας MultiJet είναι στην καρδιά της γκάμας του Tipo, και συνδυάζει την υψηλή απόδοση με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε όλες τις συνθήκες χρήσης. Το καινοτόμο σύστημα MultiJet II διαχειρίζεται έως και 8 ψεκασμούς ανά κύκλο, βελτιστοποιώντας την καύση, χρησιμοποιώντας εξαιρετικά προηγμένες τεχνολογίες όπως το Injection Rate Shaping (IRS), που έχει την ικανότητα να βελτιώνει την διαδικασία της καύσης, ενώ περιορίζει σημαντικά τον θόρυβο και μειώνει τις εκπομπές ρύπων.

95

Μέγιστη ισχύς

EC - kW (HP) σε rpm

70 (95) @ 3750

200

Μεγιστη Ροπη

EC - NM (KGM) ΣΕ RPM

200 @ 1500

180

Μέγιστη ταχύτητα

(km/h)

12

Επιτάχυνση

0 - 100 km/h (s)

3,7

Κατανάλωση καυσίμου

(L/100 Km) Οδηγία 2004/3/EC

Μεικτός κύκλος

99

Εκπομπές CO2

(g/km)

Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα

Euro 6

Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

5 σχέσεων

Πετρελαιοκινητήρας 1.6 MultiJet II 120HP

Για όσους επιθυμούν επιδόσεις, ο κινητήρας MultiJet των 120 ίππων καλύπτει κάθε προσδοκία. Το καινοτόμο σύστημα MultiJet II διαχειρίζεται έως και 8 ψεκασμούς ανά κύκλο, βελτιστοποιώντας την καύση, χρησιμοποιώντας εξαιρετικά προηγμένες τεχνολογίες όπως το Injection Rate Shaping (IRS), που έχει την ικανότητα να βελτιώνει την διαδικασία της καύσης, ενώ περιορίζει σημαντικά τον θόρυβο και μειώνει τις εκπομπές ρύπων.

88

Μέγιστη ισχύς

EC - kW (HP) σε rpm

88 (120) @ 3750

320

Μεγιστη Ροπη

EC - NM (KGM) ΣΕ RPM

320 @ 1750

200

Μέγιστη ταχύτητα

(km/h)

9,8

Επιτάχυνση

0 - 100 km/h (s)

3,7

Κατανάλωση καυσίμου

(L/100 Km) Οδηγία 2004/3/EC

Μεικτός κύκλος

98

Εκπομπές CO2

(g/km)

Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα

Euro 6

Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων

Πετρελαιοκινητήρας 1.6 MultiJet 120HP DCT

Υπάρχουν και κάποιοι που επιζητούν επιδόσεις, οικονομία αλλά και άνεση. Ο κινητήρας MultiJet 120HP με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καλύπτει εις το έπακρο όλες τις ανάγκες σας. Το καινοτόμο σύστημα MultiJet II διαχειρίζεται έως και 8 ψεκασμούς ανά κύκλο, βελτιστοποιώντας την καύση, χρησιμοποιώντας εξαιρετικά προηγμένες τεχνολογίες όπως το Injection Rate Shaping (IRS), που έχει την ικανότητα να βελτιώνει την διαδικασία της καύσης, ενώ περιορίζει σημαντικά τον θόρυβο και μειώνει τις εκπομπές ρύπων.

88

Μέγιστη ισχύς

EC - kW (HP) σε rpm

88 (120) @ 3750

320

Μεγιστη Ροπη

EC - NM (KGM) ΣΕ RPM

320 @ 1750

200

Μέγιστη ταχύτητα

(km/h)

10,2

Επιτάχυνση

0 - 100 km/h (s)

3,9

Κατανάλωση καυσίμου

(L/100 Km) Οδηγία 2004/3/EC

Μεικτός κύκλος

101

Εκπομπές CO2

(g/km)

Κιβώτιο ταχυτήτων DCT

Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα

Euro 6

Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

6 σχέσεων με DCT

Απλότητα και ηρεμία στο μυαλό: το Fiat Tipo Station Wagon είναι εφοδιασμένο με μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα ασφαλείας στον βασικό εξοπλισμό. Εκτός από τους 6 αερόσακους και το ESC με Hill Holder, έχει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) πλήρες με ηλεκτρονικό κατανεμητή δύναμης φρεναρίσματος (EBD), προβολείς ομίχλης με λειτουργία υποβοήθησης στις στροφές και Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS)

Fiat Tipo Station Wagon - Ασφάλεια

Το Fiat Tipo Station Wagon είναι εφοδιασμένο με 6 αερόσακους (εμπρός, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας), για να σας δώσει την μέγιστη προστασία οπουδήποτε και αν πηγαίνετε.

Fiat Tipo Station Wagon - Αερόσακοι

Μέγιστη ενεργητική ασφάλεια και τέλειος έλεγχος σε ελιγμούς έκτακτης ανάγκης ή σε ολισθηρές επιφάνειες χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC.
Το σύστημα περιλαμβάνει αντιολισθητική ρύθμιση και Drag Torque Control κινητήρα (ASR/MSR), Predictive Brake Assist (PBA), έλεγχο ευστάθειας (TSC), Hill Holder (HSA), anti-roll (ERM ) και Traction Control System (TCS)

Fiat Tipo Station Wagon - ESC

Το Fiat Tipo Station Wagon είναι εφοδιασμένο με Full Brake Control, το σύστημα ραντάρ του αυτοκινήτου το οποίο ανιχνεύει δυνητικές συγκρούσεις και ενεργοποιεί αντίστοιχα το σύστημα των φρένων.

Fiat Tipo Station Wagon - Full Brake Control

Το σύστημα του εμπρός ραντάρ του Tipo Station Wagon ανιχνεύει την απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, και μπορεί να την διορθώσει εάν είναι πολύ μικρή.

Fiat Tipo Station Wagon – Προσαρμοζόμενο Cruise Control

Ρυθμίστε την μέγιστη ταχύτητα με την οποία θέλετε να κινηθείτε και το δικό σας Tipo Station Wagon θα διατηρήσει μία μικρότερη ταχύτητα σε όλο τον δρόμο μέχρι να φτάσετε στον προορισμό σας.

Fiat Tipo Station Wagon – Περιοριστής ταχύτητας

Ανεξάρτητα από την ταχύτητα σας, το σύστημα αντιολισθητικής ρύθμισης (ASR) χρησιμοποιεί τον έλεγχο των φρένων και του κινητήρα για να βελτιστοποιήσει την ελκτική δύναμη του Fiat Tipo Station Wagon ακόμα και σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Fiat Tipo Station Wagon - ASR

Το Hill Holder σας δίνει ένα χέρι βοηθείας στο ξεκίνημα από στάση σε ανηφόρα κρατώντας πατημένο το φρένο για περίπου 2 δευτερόλεπτα, έτσι ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε σε μία ανηφόρα χωρίς να χρησιμοποιείτε το χειρόφρενο.

Fiat Tipo Station Wagon - Hill Holder

Χάρη στην εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής (περίπου 80% του συνολικού) και δομικών ενισχύσεων, το Fiat Tipo Station Wagon έχει ένα άκαμπτο, ελαφρύ, ενοποιημένο πλαίσιο.
Το συνολικό αποτέλεσμα είναι χαμηλότερο βάρος, κορυφαία δυναμική χειρισμού και εντυπωσιακή αντοχή σε περίπτωση μίας σύγκρουσης.

Fiat Tipo Station Wagon - Αμάξωμα

Με την ανεξάρτητη ανάρτηση McPherson εμπρός και τους αλληλοσυνδεόμενους τροχούς πίσω, το Fiat Tipo Station Wagon διαθέτει ένα αξιόπιστο, χαμηλού βάρους, αποδοτικό σύστημα αναρτήσεων.
Τα εξαρτώμενα από την συχνότητα κραδασμών (Frequency Dependent) αμορτισέρ φιλτράρουν τις καταπονήσεις πιο αποδοτικά και μειώνουν την κλίση του αμαξώματος στις στροφές.

Fiat Tipo Station Wagon - Ανάρτηση McPherson

Ακόμα και οι πιο δύσκολοι ελιγμοί του Tipo Station Wagon είναι παιχνιδάκι, χάρη στον κύκλο στροφής με λιγότερα από 11 μέτρα που αποτελεί ρεκόρ.

Fiat Tipo Station Wagon - Κύκλος στροφής