Προσωποποιηση προσφορας

Προσωποποιηση προσφορας

Με τέσσερις εύκολες κινήσεις, εισάγετε εδώ τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας για να λάβετε προσφορές και υπηρεσίες αποκλειστικά για εσάς και για το αυτοκίνητο σας!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Επιλογή μοντέλου'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Επιλογή κινητήρα
{{selectedMonths.description}} Μήνες μήνες
{{selectedKm.description}} Km Km
{{model.saleDescription}}
    Εκδοση
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} μήνες
      {{km.description}} Km

      Εισάγετε τον αριθμό κυκλοφορίας ή το VIN του αυτοκινήτου σας και δείτε όλες τις υπηρεσίες και τις ειδικές προσφορές που είναι διαθέσιμες για το αυτοκίνητο σας!

      * Δεν βρέθηκε όχημα
      Επιβεβαιωση
      Προσβαση σε MyFiat

      Εγγραφείτε στο myFiat και ανακαλύψτε τα οφέλη από τα προϊόντα μας για παραγγελία

      Προσβαση σε myFiat

      Εγγραφη

      Θέλετε να λαμβάνετε προσφορές, αποκλειστικές υπηρεσίες και εξατομικευμένο περιεχόμενο για το αυτοκίνητο σας?

      Σας περιμένουμε: εγγραφείτε στο myFiat!

      myFiat
      Ευρεση

      Ευρεση

      Χρειάζεστε πληροφορίες ή υποστήριξη? Χρειάζεστε μία προσφορά? Θα θέλατε να κλείσετε ένα ραντεβού? Σας περιμένουμε!

      Ευρεση συνεργειου ή διανομεα

      Ανοίξτε τον χάρτη και βρείτε τον Διανομέα που είναι πιο κοντά σε εσάς! Αναζητηση για ενα διανομεα

      Βρείτε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή ένα Διανομέα

      Customer service

      Κατά τη στιγμή της αγοράς, θα επωφεληθείτε από μια εγγύηση η οποία ξεκινάει από την ημερομηνία παράδοσης, δεν έχει χιλιομετρικό περιορισμό, και η οποία περιλαμβάνει:
      • Εγγύηση 24 μηνών του αυτοκινήτου
      • Εγγύηση 36 μηνών για το χρώμα
      • Αντισκωριακή εγγύηση 8 ετών.
      Το βιβλιάριο της εγγύησης, το οποίο συνοδεύει το αυτοκίνητο σας, είναι το έντυπο στο οποίο μπορείτε να ελέγξετε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τις συνθήκες και τις εξαιρέσεις.
      Μία επέμβαση που έχει πληρωθεί, ή ένα αξεσουάρ που έχει τοποθετηθεί σε ένα Διανομέα της Fiat, εξασφαλίζει μία εγγύηση 24 μηνών, χωρίς χιλιομετρικούς περιορισμούς (εξαιρούνται τα εξαρτήματα που υπόκεινται σε φυσιολογική φθορά).
      Η εγγύηση περιλαμβάνει:
      • την αντικατάσταση ή επισκευή του ανταλλακτικού ή του αξεσουάρ της προηγούμενης επέμβασης, με την υποβολή του αντίστοιχου επίσημου παραστατικού αγοράς
      • το κόστος της εργασίας.
      Όλα αυτά, σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο σημείο εξυπηρέτησης της Ευρώπης.
      Με στάνταρ εγγυήσεις όπως το Maximum Care μπορείτε να επεκτείνετε την κάλυψη των κύριων ηλεκτρομηχανικών εξαρτημάτων για επιπλέον 3 χρόνια.
      Όχι, οι στάνταρ εγγυήσεις καλύπτουν μόνο βλάβες στα κύρια ηλεκτρομηχανικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου.
      Για να μάθετε περισσότερα, ελέγξτε τους όρους και τις συνθήκες του συμβολαίου σας.
      Ναι, εάν είστε ο ιδιοκτήτης ενός Fiat μπορείτε να επωφεληθείτε από τα πλάνα επέκτασης εγγύησης, τα οποία διαφέρουν ανάλογα με την διάρκεια ζωής και την διανυθείσα απόσταση του αυτοκινήτου σας. 
      Υπάρχει μία ευρεία γκάμα διάρκειας ζωής και διανυθείσας απόστασης.
      Για παράδειγμα, στο Maximum Care, υπάρχουν 9 επιλογές:
      • 1 έτος με 45,000 - 90,000 - 120,000 km
      • 2 έτη με 60,000 - 120,000 - 160,000 km
      • 3 έτη με 75,000 - 120,000 - 200,000 km
      Επικοινωνήστε τώρα με τον Διανομέα που επιθυμείτε ή με ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat για περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα οφέλη, την κάλυψη, τους όρους και τις συνθήκες, ή επισκεφθείτε το www.fiat.gr.
      Οποιαδήποτε στιγμή, πριν από την λήξη της εργοστασιακής εγγύησης του αυτοκινήτου σας.
      Στην ιστοσελίδα μας, θα βρείτε όλα τα ενημερωτικά δελτία για τα πλάνα επέκτασης εγγύησης και τις καλύψεις των διαφόρων μηχανικών μερών που περιλαμβάνονται, την περιγραφή των οικογενειών των εξαρτημάτων που καλύπτονται και όλα τα οφέλη που προορίζονται για εσάς.
      Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με τον Διανομέα που επιθυμείτε ή με ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat για περισσότερες λεπτομέρειες.
      Η απάντηση είναι όχι. Αντί αυτού, δίνουν την δυνατότητα της επέκτασης τους μετά τα 2 πρώτα χρόνια της εργοστασιακής εγγύησης του αυτοκινήτου σας.
      Η Fiat Chrysler Automobiles Italy S.p.A. και η Mopar® επιθυμούν να παρέχουν πάντα την μέγιστη φροντίδα για εσάς και το αυτοκίνητο σας, και εγγυώνται ότι όλες οι δραστηριότητες της εγγύησης εκτελούνται σύμφωνα με την εγγύηση και το πλάνο συντήρησης χάρη:
      • στην βοήθεια πιστοποιημένων και εξειδικευμένων τεχνικών, άρτια εκπαιδευμένων απευθείας από την FCA
      • την χρήση γνήσιων ανταλλακτικών
      • ένα ευρύ δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
      FreeToGo είναι το πρόγραμμα υπηρεσιών οδικής βοήθειας*, που ισχύει σε ολόκληρη την Ευρώπη, η οποία εξασφαλίζει κορυφαία αποδοτικότητα και αξιοπιστία σε περίπτωση απρόβλεπτων γεγονότων στο αυτοκίνητο και δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπιστούν στον δρόμο.
      Εάν έχετε ένα Fiat, μία Alfa Romeo, ένα Fiat Professional, ή ένα Abarth, μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό για 2 χρόνια, γιατί παρέχεται από την εγγύηση του αυτοκινήτου από την στιγμή της αγοράς του.
      Για να μάθετε περισσότερα, κάντε κλικ εδώ.

      * Συμβουλευθείτε το βιβλιάριο της εγγύησης για περισσότερες πληροφορίες αναφορά με τις μεθόδους παροχής, τις συνθήκες, τους περιορισμούς και τις εξαιρέσεις.
      Έχετε δικαίωμα σε βοήθεια, οπουδήποτε στην Ευρώπη, σε περίπτωση:
      • ακινητοποίησης του αυτοκινήτου
      • διακοπής του ταξιδιού
      • σκασίματος ελαστικού
      • ανεφοδιασμού με λανθασμένο καύσιμο
      • αποφορτισμένης μπαταρίας
      • απώλειας ή σπασίματος κλειδιών του αυτοκινήτου
      • σπασμένων παραθύρων.
      Επιπλέον, δικαιούστε την ρυμούλκηση του αυτοκινήτου σας και ένα αυτοκίνητο εξυπηρέτησης.
      Για περισσότερες λεπτομέρειες, καλέστε μας σε αυτό τον αριθμό: 2109988117.
      Σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου, εάν ο χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις 4 ώρες σύμφωνα με τους χρόνους που έχουν καθοριστεί από τον κατασκευαστή, ο Διανομέας της Fiat θα σας παρέχει την χρήση χωρίς χρέωση ενός αυτοκινήτου εξυπηρέτησης για μέγιστη διάρκεια 5 ημερών.
      Σε περίπτωση ατυχήματος, εάν το αυτοκίνητο σας δεν μπορεί να κινηθεί αυτόνομα, ή δεν εξασφαλίζει τα πρότυπα ασφαλείας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αυτοκίνητο εξυπηρέτησης χωρίς χρέωση για την ίδια χρονική περίοδο.
      Να θυμάστε ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτή την υπηρεσία μόνο εάν επικοινωνήσετε με ένα εξουσιοδοτημένο Διανομέα της Fiat, ο οποίος μπορεί να σας παρέχει απευθείας ένα αυτοκίνητο από τον στόλο αυτοκινήτων εξυπηρέτησης που διαθέτει, ή να σας νοικιάσει ένα αυτοκίνητο.
      Εάν μεταφέρετε παιδιά με το αυτοκίνητο, ο Διανομέας είναι υποχρεωμένος να σας παρέχει παιδικά καθίσματα και να σιγουρευτεί ότι έχετε εκείνα που προβλέπονται από την νομοθεσία.
      Όλες οι λεπτομέρειες για την συχνότητα και τα χιλιομετρικά όρια που θα πρέπει να γίνει η συντήρηση αναφέρονται στο πλάνο προγραμματισμένης συντήρησης, που αναφέρεται μέσα στο βιβλίο χρήσης και συντήρησης που συνοδεύει το αυτοκίνητο σας. 
      Έχουμε μία ευρεία και ευέλικτη γκάμα πακέτων και προγραμμάτων συντήρησης, τα οποία μπορούν να μεταβιβαστούν εάν αποφασίσετε να πουλήσετε το αυτοκίνητο σας, έτσι διατηρεί την σταθερή εμπορική αξία του με την πάροδο του χρόνου.
      Μπορείτε να επιλέξετε μέσα από καλύψεις διαφορετικών βαθμίδων, διάρκειας και διανυθείσας απόστασης, ανάλογα με τις τρέχουσες απαιτήσεις σας.
      Μπορείτε να βρείτε όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματα σας κάνοντας κλικ εδώ.
      Σας συνιστούμε να πηγαίνετε κατά προτίμηση σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat.
      Εάν αποφασίσετε να πάτε κάπου αλλού, να κρατάτε πάντα τα επίσημα αποδεικτικά της επέμβασης.
      Ναι, εάν έχετε ένα Fiat μπορείτε να επωφεληθείτε από τα πλάνα επέκτασης συντήρησης, προγραμματισμένης και άλλων, τα οποία διαφέρουν ανάλογα με την διάρκεια ζωής και την διανυθείσα απόσταση του αυτοκινήτου σας.
      Τα κόστη διαφοροποιούνται ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου σας, την διανυθείσα απόσταση και την διάρκεια του πλάνου που θα επιλέξετε.
      Επικοινωνήστε τώρα με τον Διανομέα που επιθυμείτε ή με ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat για περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα οφέλη, την κάλυψη, τους όρους και τις συνθήκες, ή επισκεφθείτε το www.fiat.gr.
      Πριν από την πραγματοποίηση της πρώτης συντήρησης του δικού σας Fiat. 
      Στην ιστοσελίδα μας, θα βρείτε όλα τα ενημερωτικά δελτία για τα πλάνα συντήρησης, προγραμματισμένης και άλλων, με την περιγραφή των οικογενειών των εξαρτημάτων που καλύπτονται και όλα τα οφέλη που είναι σχεδιασμένα για εσάς.
      Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με τον Διανομέα που επιθυμείτε ή με ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Fiat για περισσότερες λεπτομέρειες.
      Η Fiat Chrysler Automobiles Italy S.p.A. και η Mopar® επιθυμούν να παρέχουν πάντα την μέγιστη φροντίδα για εσάς και το αυτοκίνητο σας, και εγγυώνται ότι όλες οι δραστηριότητες της εγγύησης εκτελούνται σύμφωνα με την εγγύηση και το πλάνο συντήρησης χάρη:
      • στην βοήθεια πιστοποιημένων και εξειδικευμένων τεχνικών, άρτια εκπαιδευμένων απευθείας από την Fiat Group Automobiles
      • την χρήση γνήσιων ανταλλακτικών
      • ένα ευρύ δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
      Αυτή είναι μία συλλογή από εφαρμογές οι οποίες σας παρέχουν πρόσβαση σε έναν ολόκληρο ψηφιακό κόσμο μέσω του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου σας. Χάρη στα συστήματα οθόνης αφής και μία ειδική διεπαφή που περιορίζει την διάσπαση της προσοχής του οδηγού, μπορείτε πλέον να απολαύσετε μία ασφαλή, διασκεδαστική οδηγική εμπειρία.
      Απλά κατεβάστε το δωρεάν Uconnect LIVE app από το Google Play Store ή από το Apple App Store και συνδεθείτε με τον λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στην Fiat Chrysler Automobiles. Αφού τρέξετε το app και έχετε συνδέσει το τηλέφωνο με το ηχοσύστημα μέσω Bluetooth, θα απολαύσετε την πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες.
      Υπάρχει πράγματι μία πληθώρα από αυτές και αλλάζουν συνεχώς γιατί εξελίσσονται συνέχεια.
      Μπορεί να είναι συνδεδεμένες με την δημιουργία ενός ειδικού λογαριασμού (Twitter), ή μίας εγγραφής (Deezer Premium).
      Μπορούμε ωστόσο να σας δώσουμε την λίστα των apps που είναι διαθέσιμα αυτή την στιγμή, τα οποία είναι:
      • my:Car
      • eco:Drive
      • Alfa Performance
      • Jeep Skills
      • Abarth Telemetry
      • Efficient Drive
      • Uconnect for Twitter
      • Facebook Check In
      • Deezer
      • TuneIn
      • Reuters
      • TomTom LIVE (εάν το ηχοσύστημα σας περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης).
      • Fiat 500X
      • Fiat 500L
      • Νέο Fiat 500
      • Fiat 500S
      • Fiat Tipo 5-θυρο
      • Fiat Tipo Station Wagon
      • Νέο Fiat Doblò
      • Νέο Lancia Ypsilon
      • Jeep® Renegade
      • Νέα Alfa Romeo Giulietta
      • Νέα Alfa Romeo Mito
      • Abarth 595

      Τα συμβατά ηχοσυστήματα περιλαμβάνουν:
      • Uconnect 7" HD Nav LIVE
      • Uconnect 7" HD LIVE
      • Uconnect 6.5" Radio Nav LIVE
      • Uconnect 5" Radio LIVE
      • Uconnect 5" Radio Nav LIVE
      Είναι ο τέλειος συνδυασμός των τεχνολογικών λειτουργιών οι οποίες παρέχουν όλες τις πληροφορίες και την ψυχαγωγία που επιθυμείτε ενώ είστε πίσω από το τιμόνι, έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε στραμμένη την προσοχή σας στην οδήγηση του αυτοκινήτου.
      Οθόνη αφής, φωνητικές εντολές και κουμπιά ελέγχου επάνω στο τιμόνι, ευκρινείς οθόνες, μορφή πλήκτρων και κουμπιών εύκολων στην κατανόηση είναι μόλις ένα μέρος του καινοτόμου συστήματος που είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο έτσι ώστε να ικανοποιήσει τις ανάγκες σας.
      Το Uconnect σας παρέχει επίσης ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα πλοήγησης. Και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ταιριάζει απόλυτα με το μοντέλο του αυτοκινήτου σας.
      Μπείτε στο SETTINGS (ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ) και επιλέξτε την γλώσσα που επιθυμείτε.
      Στο maps.mopar.eu, την νέα ιστοσελίδα της Fiat Chrysler Automobiles που είναι σχδιασμένη ειδικά για την ενημέρωση του συστήματος πλοήγησης, μπορείτε να εγγράψετε το αυτοκίνητο σας και να ανακαλύψετε άμεσα εάν υπάρχουν διαθέσιμοι νέοι χάρτες.
      Ναι, αλλά μόνο εάν είναι συμβατό. Μπορείτε να το ελέγξετε άμεσα εδώ.
      • Ενεργοποιήστε την λειτουργία Bluetooth στο τηλέφωνο
      • Πιέστε το πλήκτρο PHONE (ΤΗΛΕΦΩΝΟ) επάνω στην πρόσοψη του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου
      • Εάν δεν είναι κανένα τηλέφωνο συνδεδεμένο, εμφανίζεται μία ειδική οθόνη
      • Επιλέξτε YES (ΝΑΙ) και κάντε αναζήτηση της συσκευής Uconnect στο τηλέφωνο σας
      • Μπορεί να σας ζητηθεί ο κωδικός PIN: εισάγετε τον επάνω στην οθόνη και επιβεβαιώστε τον στο τηλέφωνο
      • Μπορείτε να συνδέσετε περισσότερα από ένα τηλέφωνα, μπαίνοντας στο SETTINGS (ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ) και επιλέγοντας ADD DEVICE (ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ)
      • Ολόκληρη η διαδικασία εμφανίζεται επάνω σε μία οθόνη η οποία συνοψίζει τα βήματα που πρέπει να ολοκληρωθούν
      • Αφού τελειώσετε, εμφανίζεται η τελική οθόνη για να επιβεβαιώσει όλα τα βήματα και να οριστικοποιήσει την σύνδεση, μετά απαντήστε YES (ΝΑΙ).
      Όταν αναβαθμίζεται το λειτουργικό σύστημα του τηλεφώνου, πρέπει να το συνδέσετε ξανά, αλλά πρώτα:
      • διαγράψτε το από την λίστα των συσκευών που είναι συσχετισμένες με το ηχοσύστημα
      • διαγράψτε επίσης και την προηγούμενη σύνδεση από την λίστα των συσκευών Bluetooth του τηλεφώνου.
      Το σύστημα Uconnect έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να συνδέεται αυτόματα με το τηλέφωνο σας.
      Για να ορίσετε ένα Bluetooth smartphone, θα πρέπει να:
      • πιέσετε το πλήκτρο APPS επάνω στην πρόσοψη του ηχοσυστήματος
      • επιλέξετε SETTINGS (ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ) και BLUETOOTH
      • επιλέξετε PHONE/BLUETOOTH επάνω στην οθόνη
      • επιλέξετε COORDINATED PHONES ή την λίστα AUDIO LINKS χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο πλήκτρο επάνω στην οθόνη
      • επιλέξετε την συγκεκριμένη συσκευή (κινητό τηλέφωνο ή συσκευή Bluetooth)
      • πιέσετε το πλήκτρο CONNECT.
      Ελέγξτε εάν έχετε επιλέξει από το μενού του τηλεφώνου σας την λειτουργία η οποία επιτρέπει την αυτόματη σύνδεση.
      Να θυμάστε ότι, εάν υπάρχουν συνδεδεμένα πολλαπλά τηλέφωνα, το σύστημα λαμβάνει υπόψη του πάντα την συσκευή που έχει συνδεθεί πρώτη.
      Εάν υπάρχουν πολλαπλές συσκευές συνδεδεμένες, το σύστημα λαμβάνει υπόψη του πάντα το τηλέφωνο που έχει συνδεθεί πρώτο σαν PREFERRED (ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟ).
      Η σειρά προτεραιότητας για τις άλλες συνδεδεμένες συσκευές, οι οποίες δεν είναι ρυθμισμένες σαν PREFERRED (ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΕΣ), καθορίζεται από την σειρά με την οποία προστέθηκαν στην λίστα: η τελευταία συσκευή που έχει συνδεθεί είναι εκείνη με την μεγαλύτερη προτεραιότητα.
      Όχι, το πλήκτρο αυτό, που βρίσκεται επάνω στο τιμόνι, ενεργοποιεί μόνο την φωνητική αναγνώριση για το RADIO/MEDIA (ΡΑΔΙΟ/ΠΟΛΥΜΕΣΑ).
      Όλες οι φωνητικές εντολές για το τηλέφωνο μπορούν να ενεργοποιηθούν πιέζοντας το πλήκτρο PHONE (ΤΗΛΕΦΩΝΟ), το οποίο είναι επίσης επάνω στο τιμόνι.
      Όταν συνδέετε την συσκευή όπου έχετε αποθηκεύσει την μουσική σας, το σύστημα φωνητικής αναγνώρισης χρειάζεται λίγο χρόνο για να συγχρονίσει όλα τα αρχεία.
      Ο χρόνος που απαιτείται εξαρτάται από την ποσότητα της μουσικής που φορτώνεται.
      Για να κάνετε τηλεφωνικές κλήσεις χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές, θα πρέπει να:
      • πιέσετε το πλήκτρο PHONE (ΤΗΛΕΦΩΝΟ) επάνω στο τιμόνι για να ενεργοποιήσετε τις εντολές του τηλεφώνου
      • περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα έτσι ώστε να δώσετε χρόνο στο σύστημα να συγχρονίσει και να φορτώσει τα δεδομένα του τηλεφώνου.
      Να θυμάστε ότι εάν η λίστα σας έχει περισσότερες από 1000 επαφές, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την λειτουργία.
      Η ακρίβεια της φωνητικής αναγνώρισης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες: θόρυβος στο υπόβαθρο, η προφορά του ατόμου που δίνει την εντολή, και οι διαθέσιμες εντολές. Κάποιες φορές μπορεί να απαντήσει το σύστημα σε μία εντολή αντί για μία άλλη, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, ακριβώς λόγω αυτών των μεταβλητών. 
      Κατεβάστε το Uconnect LIVE app από το Google Play Store ή από το Apple App Store.
      Τρέξτε το app στο τηλέφωνο σας και συνδέστε το με το ηχοσύστημα μέσω Bluetooth.
      Πιέστε το πλήκτρο APPS επάνω στο ηχοσύστημα και μπείτε στην λίστα των διαθέσιμων υπηρεσιών.
      Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να κατεβάσετε τον πλήρη οδηγό ενεργοποίησης από εδώ.
      Μπορείτε να δείτε την λίστα που ακολουθεί: Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Πολωνία, Ιρλανδία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ελλάδα, Δανία, Σουηδία, Φινλανδία, Ρουμανία, Σλοβενία, Λιθουανία, Latvia, Εσθονία, Βουλγαρία, Μάλτα, Κύπρος.
      Η πρόσβαση στις Uconnect LIVE services μπορεί να γίνει μέσα στο αυτοκίνητο μέσω της μετάδοσης δεδομένων του κινητού τηλεφώνου σας.
      Η χρήση των εφαρμογών μέσω streaming συνεπάγεται την υψηλή χρήση δεδομένων, και εάν είστε σε περιαγωγή, δηλ. στο εξωτερικό, συνεπάγεται πρόσθετα κόστη. Να θυμάστε ότι η σύνδεση Bluetooth του smartphone σας πρέπει να είναι πάντα ενεργός ενώ χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες.
      Επομένως σας συνιστούμε να ελέγξετε τους όρους και τις συνθήκες με τον δικό σας πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
      Για τα ενεργοποιημένα αυτοκίνητα, οι Uconnect LIVE services είναι δωρεάν, εκτός, προφανώς, της χρήσης για την μετάδοση δεδομένων που πληρώνετε στον δικό σας πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
      Οι υπηρεσίες μπορεί να είναι συνδεδεμένες με την δημιουργία ειδικών λογαριασμών (Twitter), ή εγγραφών (Deezer Premium).
      Εάν έχετε ενεργοποιήσει πρώτα τις Uconnect LIVE services στο τηλέφωνο σας, εσείς είστε ο διαχειριστής.
      Σαν διαχειριστής, μπορείτε να προσκαλέσετε 3 άτομα, από την ενότητα FRIENDS (ΦΙΛΟΙ), για να χρησιμοποιήσουν τις συνδεδεμένες υπηρεσίες, είτε απευθείας από το app που είναι εγκατεστημένο στο δικό σας smartphone, ή από την προσωπική σας περιοχή στο DriveUconnect.eu.
      Ο φίλος που προσκαλείτε θα λάβει ένα email με την πρόσκληση για να αποκτήσει πρόσβαση στο Uconnect LIVE στο δικό σας αυτοκίνητο.
      Να θυμάστε ότι μόνο ένας χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες μέσα στο αυτοκίνητο.
      Σαν διαχειριστής, μπορείτε να διαγράψετε ένα φίλο από την λίστα, ή μπορούν εκείνοι να αποφασίσουν να διαγράψουν τον λογαριασμό τους από την λίστα.
      Σε αυτή την συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πιθανό να έχουν ενεργοποιηθεί ήδη οι συνδεδεμένες υπηρεσίες από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.  Για να γίνει διαγραφή, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας: 2109988117.
      Μπορείτε να ελέγξετε την ημερομηνία λήξης στο τηλέφωνο σας μέσω του Uconnect LIVE app, ή στην προσωπική σας περιοχή στο DriveUconnect.eu.
      Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε σύνδεση με το διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των Wi-Fi και των hotspots.
      Το μέγεθος του αρχείου για κατέβασμα θα φαίνεται πάντα στο μήνυμα εγκατάστασης.
      Το σύστημα σύνθεσης φωνής (Text to Speech) υποστηρίζει προφορά σε μία μόνο γλώσσα κάθε φορά.
      Για να αλλάξετε και να επιλέξετε την γλώσσα, πρέπει να μπείτε στην ενότητα SETTINGS (ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ) του ραδιοφώνου.
      Για πολυγλωσσικά apps, το σύστημα θα διαβάσει μόνο τα τμήματα που είναι γραμμένα στην ρυθμισμένη γλώσσα (π.χ. Reuters).
      Ναι, ασφαλώς, για όλες τις βασικές λειτουργίες.
      Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να ξεκινήσετε ανεξάρτητες εφαρμογές με τα ακόλουθα ηχοσυστήματα:
      • Uconnect 6,5" Radio Nav LIVE
      • Uconnect 5" Radio LIVE
      • Uconnect 5" Radio Nav LIVE.
      Από το 2015, το Uconnect LIVE είναι διαθέσιμο σε ορισμένα μοντέλα και αγορές.
      Όταν αγοράσετε ένα από τα αυτοκίνητα μας, θα λάβετε ένα email με όλες τις λεπτομέρειες για να ενεργοποιήσετε και να χρησιμοποιήσετε τις συνδεδεμένες υπηρεσίες για το μοντέλο που επιλέξατε.
      Μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν στο smartphone σας από το Google Play Store ή από το Apple App Store, εάν είναι συμβατό.
      Είναι διαθέσιμο στην Ιταλία, την Γαλλία, την Αγγλία, την Ισπανία, την Γερμανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Ελβετία, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, την Δανία, την Σουηδία, την Σλοβακία, την Φινλανδία, την Τσεχία, την Ουγγαρία, την Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Πορτογαλία, την Βουλγαρία, την Ρουμανία, την Latvia, την Λιθουανία, την Σλοβενία, την Εσθονία, την Μάλτα, την Κύπρο.
      Οι ελάχιστες απαιτήσεις είναι:
      • Bluetooth έκδοση 2.1 ή μεταγενέστερη + EDR
      • Λειτουργικό σύστημα Android 4.0 ή μεταγενέστερο.
      • Συνιστώμενες αναλύσεις οθόνης: 480x800, 540x960, 720x1280 και 1080x1920.
      • Λειτουργικό σύστημα Apple iOS 7.0 ή μεταγενέστερο.
      • Συνιστώμενες αναλύσεις οθόνης: 640x960, 640x1136, 750x1334 και 1080x1920.
      Συμβαίνει.
      Το my:Car αναφέρει την στάθμη του καυσίμου στο smartphone με αναφορά στο τελευταίο ταξίδι κατά το οποίο είσαστε συνδεδεμένοι. Τα δεδομένα μεταξύ του αυτοκινήτου σας και του app συγχρονίζονται όταν σβήνετε το αυτοκίνητο, και συσχετίζονται με την ημερομηνία και την ώρα κατά την οποία μεταφέρθηκαν.
      Εάν, την τελευταία φορά που οδηγήσατε, δεν συνδεθήκατε με το Uconnect LIVE, τα δεδομένα του my:Car δεν είναι ευθυγραμμισμένα με τα πραγματικά δεδομένα του αυτοκινήτου.
      Για την αποφυγή σύγχυσης, θα βρείτε πάντα την ημερομηνία της ανάλυσης δίπλα στην τιμή που εμφανίζεται, και στην διαδικτυακή έκδοση και στο app του κινητού.
      Όλες τις συσκευές μνήμης USB με μία χωρητικότητα ίση ή μικρότερη από 64 GB.
      Αυτή είναι η τεχνολογική πλατφόρμα η οποία σας επιτρέπει να τηλεφωνήσετε σε φίλους, να λάβετε εισερχόμενα SMS, να ακούσετε την μουσική σας και να λάβετε οδηγίες για τους δρόμους.
      Όλα αυτά με πλήρη ασφάλεια, χωρίς να να πρέπει να πάρετε τα χέρια σας από το τιμόνι.
      Η χρήση του είναι εύκολη και απλή: το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλέφωνο συμβατό με τις λειτουργίες της πλατφόρμας.
      Μάθετε περισσότερα.
      Πηγαίνετε άμεσα σε ένα επίσημο Διανομέα της Fiat έχοντας την ταυτότητα σας και την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
      Το επίσημο δίκτυο θα ζητήσει άμεσα ένα αντίγραφο του κωδικού από την Fiat Chrysler Automobiles στην Ιταλία, το οποίο θα παραλάβετε το πολύ μέσα σε μία εβδομάδα.
      Σας υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία αυτού του τύπου έχει μία χρέωση.
      Είναι εύκολο: απλά μπείτε στο SETTINGS (ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ) και τροποποιήστε το στο τηλέφωνο σας, ακριβώς όπως κάνετε για όλα τα άλλα apps που έχετε.
      Κανένα πρόβλημα: η οδική βοήθεια είναι ενεργός 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο.
      Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιώντας τον παρακάτω αριθμό :2109988117
      Aυτή είναι μία ειδοποίηση που σας στέλνει η Fiat για να εξασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο σας είναι πλήρως αποδοτικό, ασφαλές και αξιόπιστο.
      Μόλις λάβετε μία ειδοποίηση, επικοινωνήστε άμεσα με ένα επίσημο Διανομέα ή ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να κλείσετε ένα ραντεβού και να εκτελέσετε την επέμβαση που συνιστάται για το αυτοκίνητο σας.
      Μπορείτε να βρείτε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας των Διανομέων και των εξουσιοδοτημένων συνεργείων μας κάνοντας κλικ εδώ.
      Όταν τηλεφωνήσετε για να κλείσετε ένα ραντεβού, σας υπενθυμίζουμε να έχετε εύκαιρο τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου σας, τον οποίο μπορείτε να βρείτε επάνω από την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
      Ναι, ασφαλώς. Δεν υπάρχουν πρόσθετα κόστη.
      Αυτό εξαρτάται από τον χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η επέμβαση στο αυτοκίνητο σας.
      Την στιγμή που θα κλείσετε το ραντεβού, το προσωπικό του συνεργείου θα μπορέσει να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον χρόνο που απαιτείται για την επέμβαση και για την χρήση αυτοκινήτου εξυπηρέτησης.
      Για να το μάθετε, μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό χωρίς χρέωση 800 11 500 800 (από σταθερό) ή το 210 99 88 542 (από κινητό με αστική χρέωση), ή να ρωτήσετε απευθείας σε ένα επίσημο Διανομέα μας.
      Να θυμάστε πάντα να έχετε εύκαιρο τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου σας, τον οποίο μπορείτε να βρείτε επάνω από την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
      Εάν δεν είστε πλέον ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου το οποίο έχει μία καμπάνια ανάκλησης για την οποία σας ειδοποιήσαμε, σας παρακαλούμε, εάν μπορείτε, να μας αποστείλετε το όνομα και την διεύθυνση του νέου ιδιοκτήτη.
      Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε την προτυπωμένη και προπληρωμένη κάρτα που θα βρείτε συνημμένη στο γράμμα που λάβατε (εφόσον προβλέπεται).
      Μετά στείλτε την στην: Fiat Group Automobiles S.p.A. - Customer Care - Ufficio Privacy, C.so Agnelli 200 - 10135 Turin.
      Σας Ευχαριστούμε!
      Η Fiat Chrysler Automobiles Italy S.p.A. και η Mopar® θέλουν εσείς και το αυτοκίνητο σας να έχουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα και την πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση χάρη:
      • στην βοήθεια πιστοποιημένων και εξειδικευμένων τεχνικών, άρτια εκπαιδευμένων απευθείας από την Fiat Group Automobiles
      • στην χρήση γνήσιων ανταλλακτικών
      • ένα ευρύ δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
      Απλό: μόνο εκείνοι που έχουν εμπνευστεί, σχεδιάσει και κατασκευάσει το αυτοκίνητο σας το γνωρίζουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο.
      Τα γνήσια ανταλλακτικά είναι το αποτέλεσμα μίας συνεχούς δέσμευσής μας στην έρευνα και εξέλιξη καινοτόμων τεχνολογιών.
      Επιπλέον, υπόκεινται σε αυστηρούς ελέγχους από την στιγμή που σχεδιάζονται μέχρι να μπουν στην παραγωγή, για να εξασφαλίζουν αξιοπιστία, άνεση, απόδοση και ασφάλεια.
      Ναι, μπορείτε να τοποθετήσετε ελαστικά στο αυτοκίνητο σας που να έχουν το σωστό μέγεθος αλλά έχουν υψηλότερο δείκτη ταχύτητας.
      Δεν χρειάζεται άδεια για να το κάνετε αυτό.
      Αντιθέτως, σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, για την δική σας ασφάλεια αλλά και των άλλων, απαιτείται οπωσδήποτε μία άδεια.
      Μπορείτε απλά να επικοινωνήσετε με ένα επίσημο Διανομέα, ο οποίος θα σας παρέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα σωστά ελαστικά για το αυτοκίνητο σας. 
      Τα ελαστικά M+S, των οποίων το ακρωνύμιο σημαίνει “mud and snow” (λάσπη και χιόνι), φέρουν αυτά τα δύο αρχικά στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού και είναι νομικά ισοδύναμα με τα χειμερινά. Αυτός ο τύπος ελαστικού είναι επίσης γνωστός σαν “all weather” και “all-season”.
      Τα χειμερινά ελαστικά, που είναι επίσης γνωστά και σαν ελαστικά χιονιού, εκτός των γραμμάτων M+S, έχουν επίσης ένα ανάγλυφο σύμβολο στο πλάι: ένα τριπλό βουνό με μία νιφάδα χιονιού. Αυτά τα τελευταία ελαστικά παρέχουν σαφώς υψηλότερες επιδόσεις τόσο κατά το φρενάρισμα όσο και σε χιονισμένους δρόμους.
      Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες για το Fix&Go στο βιβλίο χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου σας, ή μπορείτε να συμβουλευθείτε απευθείας τις οδηγίες που περιέχονται μέσα στο κιτ. Σας συνιστούμε να τις διαβάσετε προσεκτικά πριν το χρησιμοποιήσετε.
      Μπορείτε να βρείτε την πλήρη γκάμα στην ενότητα ΑΞΕΣΟΥΑΡ.
      Απλά επιλέξτε το μοντέλο του αυτοκινήτου σας, μπείτε στην αποκλειστική περιοχή, και εξατομικεύστε το αυτοκίνητο σας.
      Επιπροσθέτως, μπορείτε να εγγράψετε το αυτοκίνητο σας και να ανακαλύψετε ειδικές προσφορές.
      Γιατί είναι σημαντικό να εμπιστεύεστε το αυτοκίνητο σας σε εκείνους που το γνωρίζουν πολύ καλά, μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια του.
      Τα γνήσια αξεσουάρ ενσωματώνονται πλήρως με όλα τα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινήτου σας.
      Υποβάλλονται τακτικά σε αυστηρούς ελέγχους, για να σας δώσουν κορυφαία άνεση, απόδοση, ασφάλεια και εξατομίκευση με την πάροδο του χρόνου.
      Ciao Fiat

      ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

      Μπορείτε να καλέσετε την Fiat (από κινητό τηλέφωνο) χρησιμοποιώντας τον αριθμό +30 210 9988 542 από τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες*.
      Από την Ελλάδα, μπορείτε να καλείτε από σταθερό τηλέφωνο τον αριθμό χωρίς χρέωση 800 11 500 800.
       
      *Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το κόστος με τον πάροχο σας όταν καλείτε από το εξωτερικό ή από ένα κινητό τηλέφωνο.
      Ciao Fiat Social

      Social

      Είναιδιαθέσιμο για εσάς κάθε ημέρα από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9 πμ έως τις 8 μμ, σε ένα ειδικό λογαριασμό εξυπηρέτησης πελατών στο Twitter, έτοιμο να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας. Στείλτε μας ένα δημόσιο tweet ή ένα προσωπικό μήνυμα στο @FiatGreece για να πάρετε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Ακολουθήστε το Ciao Fiat με το επίσημο hashtag #FiatCare.

      Σας παρακαλούμε να ελέγχετε το βιβλίο χρήσης και συντήρησης

      Κατεβάστε το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου σας σε ψηφιακή μορφή έτσι ώστε να το έχετε πάντα διαθέσιμο με ένα κλικ για όλες τις συσκευές σας!