Απόδοση και ασφάλεια
500L - Βενζινοκινητήρας Fire 95 HP 16V 1.4
Η υψηλή απόδοση του κινητήρα Euro 6 παρέχει συνεχή ισχύ με πρώτης κλάσης οικονομία στο καύσιμο.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ
EC - KW (HP) ΣΕ RPM
70 (95) @ 6000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
EC: NM ΣΕ RPM
127 @ 4500
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
(KM/H)
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ (SEC.)
0/100 KM/H
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
(L/100 KM) ΟΔΗΓΙΑ 2004/3/EC
8,1 ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΛΗΣ
5,0 ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
6,1 ΜΕΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
(G/KM)
Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα
Euro 6Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων.500L - Πετρελαιοκινητήρας 120 HP 16V 1.6 MULTIJET II
Σπουδαία απόδοση από τον 120 HP 1.6 MultiJetII. Ο κινητήρας έχει συμπαγές μέγεθος, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας που αποδίδει ακόμα υψηλότερη ροπή από πολύ χαμηλό εύρος στροφών (320 Nm στις 1750 rpm/min).
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ
EC - KW (HP) ΣΕ RPM
120 (88) @ 3750
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
EC: NM ΣΕ RPM
320 @ 1750
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
(KM/H)
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ (SEC.)
0/100 KM/H
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
(L/100 KM) ΟΔΗΓΙΑ 2004/3/EC
4,6 ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΛΗΣ
4,0 ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
4,2 ΜΕΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
(G/KM)
Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα
Euro 6Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων.Όσον αφορά την προστασία, το 500L Mirror γνωρίζει καλύτερα
Η τεχνολογία γίνεται αναπόσπαστο χαρακτηριστικό κάθε οχήματος, καθώς μπορεί να προβλέψει και να διαχειριστεί πιθανούς κινδύνους. Το 500L Mirror είναι εξοπλισμένο με 6 αερόσακους για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.
Το 500L Mirror τα έχει όλα υπο έλεγχο
Η καλύτερη τεχνολογία είναι αυτή που εμπνέει μια αίσθηση αξιοπιστίας σε κάθε περίπτωση. Το νέο 500L Mirror προσφέρει μέγιστη ασφάλεια σε περίπτωση ελιγμών έκτακτης ανάγκης ή σε ολισθηρές επιφάνειες χάρη στον σύστημα ελέγχου σταθερότητας ESC. Στο σύστημα συμπεριλαμβάνονται και τα ASR / MSR, Hill Holder, ABS, ERM και DST.
Τεχνολογία για να διευκολύνει τη ζωή
Με την τεχνολογία του Mirror 500L δεν υπάρχει μέρα που όλα μοιάζουν με έναν «ανηφορικό δρόμο». Πράγματι, με το σύστημα Hill Holder η εκκίνηση σε δρόμο οποιασδήποτε κλίσης γίνεται «παιχνιδάκι», εμποδίζοντας το όχημα να κινηθεί πίσω όταν απελευθερωθεί ο συμπλέκτης.
500L - Βενζινοκινητήρας Fire 95 HP 16V 1.4
Η υψηλή απόδοση του κινητήρα Euro 6 παρέχει συνεχή ισχύ με πρώτης κλάσης οικονομία στο καύσιμο.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ
EC - KW (HP) ΣΕ RPM
70 (95) @ 6000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
EC: NM ΣΕ RPM
127 @ 4500
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
(KM/H)
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ (SEC.)
0/100 KM/H
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
(L/100 KM) ΟΔΗΓΙΑ 2004/3/EC
8,1 ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΛΗΣ
5,0 ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
6,1 ΜΕΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
(G/KM)
Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα
Euro 6Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων.500L - Πετρελαιοκινητήρας 120 HP 16V 1.6 MULTIJET II
Σπουδαία απόδοση από τον 120 HP 1.6 MultiJetII. Ο κινητήρας έχει συμπαγές μέγεθος, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας που αποδίδει ακόμα υψηλότερη ροπή από πολύ χαμηλό εύρος στροφών (320 Nm στις 1750 rpm/min).
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ
EC - KW (HP) ΣΕ RPM
120 (88) @ 3750
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
EC: NM ΣΕ RPM
320 @ 1750
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
(KM/H)
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ (SEC.)
0/100 KM/H
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
(L/100 KM) ΟΔΗΓΙΑ 2004/3/EC
4,6 ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΛΗΣ
4,0 ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
4,2 ΜΕΙΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
(G/KM)
Επίπεδα εκπομπών ρύπων κινητήρα
Euro 6Διαθέσιμο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων.Όσον αφορά την προστασία, το 500L Mirror γνωρίζει καλύτερα
Η τεχνολογία γίνεται αναπόσπαστο χαρακτηριστικό κάθε οχήματος, καθώς μπορεί να προβλέψει και να διαχειριστεί πιθανούς κινδύνους. Το 500L Mirror είναι εξοπλισμένο με 6 αερόσακους για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.
Το 500L Mirror τα έχει όλα υπο έλεγχο
Η καλύτερη τεχνολογία είναι αυτή που εμπνέει μια αίσθηση αξιοπιστίας σε κάθε περίπτωση. Το νέο 500L Mirror προσφέρει μέγιστη ασφάλεια σε περίπτωση ελιγμών έκτακτης ανάγκης ή σε ολισθηρές επιφάνειες χάρη στον σύστημα ελέγχου σταθερότητας ESC. Στο σύστημα συμπεριλαμβάνονται και τα ASR / MSR, Hill Holder, ABS, ERM και DST.
Τεχνολογία για να διευκολύνει τη ζωή
Με την τεχνολογία του Mirror 500L δεν υπάρχει μέρα που όλα μοιάζουν με έναν «ανηφορικό δρόμο». Πράγματι, με το σύστημα Hill Holder η εκκίνηση σε δρόμο οποιασδήποτε κλίσης γίνεται «παιχνιδάκι», εμποδίζοντας το όχημα να κινηθεί πίσω όταν απελευθερωθεί ο συμπλέκτης.