TwinAir

Μία υγιής δίαιτα βασισμένη στην καινοτομία μας έδωσε αυτό τον ελαφρύ, καθαρό, απλό και πολύ αποδοτικό κινητήρα.

Multiair

Το μυστικό ενός ζωντανού κινητήρα: εισπνοή αέρος, μίξη με βενζίνη και καθαρή εκπνοή.

Κινητηρεσ

Φανταστείτε την καρδιά του αυτοκινήτου με νέα ψυχή. Λαμπρή και φιλική προς το περιβάλλον. Απλή και αποδοτική.

Φυσικό Αέριο

Από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με ένα μόνο ρεζερβουάρ. Μολύνετε λίγο, ξοδεύετε λιγότερα και παρκάρετε στην περιοχή του κέντρου.

Easy Power LPG

Το Easy Power LPG είναι φιλικό με το περιβάλλον, και αυτό είναι εγγυημένο από τη Fiat. Εσείς το οδηγείτε.

eco:Drive

Ο ψηφιακός προσωπικός εκπαιδευτής για οικολογική και οικονομική οδήγηση.

Traction +

Όταν το ξεκίνημα γίνεται δύσκολο, η δυσκολία συνεχίζεται. Απενεργοποιήστε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οποιαδήποτε στιγμή για να αλλάξετε σε χειροκίνητη λειτουργία χρησιμοποιώντας το joystick του επιλογέα.

Dualogic

Αυτόματο ή χειροκίνητο; Όταν είναι η ώρα να αλλάξετε, είναι σημαντικό να μπορείτε να κάνετε την σωστή επιλογή.

GSI

"Κινείστε με την μέγιστη ταχύτητα;" Αυτό δεν είναι καλή ιδέα. Σύμφωνα με το GSI.

Εναλλακτικα καυσιμα

Συνεχής βελτίωση στην χρήση των παραδοσιακών καυσίμων και αναζήτηση χρήσης εναλλακτικών καυσίμων είναι μία πρόκληση κλειδί για τη μετακίνηση στο κοντινό μέλλον.

i-Efficiency

Οι μηχανικοί είναι έξυπνοι, η μορφή είναι διάνοια.

Ηλεκτρονικα

Η οδήγηση είναι μία απόλαυση. Είναι μία ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση εάν υποστηρίζεται από τεχνολογία που βοηθάει η οποία σας υποστηρίζει.

Κληρονομιά

Ένα οικογενειακό άλμπουμ γεμάτο με καλές ιδέες.

Λεπτομερειεσ

Εργαζόμενοι στις λεπτομέρειες για να δημιουργήσουμε ένα αποδοτικό οργανισμό είναι ο στόχος της αναζήτησής μας. Δεν παραβλέπεται τίποτα για να βελτιώσουμε την ποιότητα της οδήγησης.

Μια μεγαλη ιστορια

Μία μεγάλη ιστορία έρευνας και εξέλιξης είναι η καλύτερη βάση για να φανταστεί κανείς λύσεις που μέχρι τώρα ήταν ασύλληπτες

Blue&Me TomTom

Αλλάξτε το τραγούδι, επιλέξτε το εστιατόριο, καλέστε σπίτι σας, υπολογίστε την απόσταση, αλλάξτε το τραγούδι. Χωρίς να ξεχάσετε να οδηγείτε.

MultiJet

Ο πιο ήσυχος, χαμηλού κόστους και καθαρότερος πετρελαιοκινητήρας.

Start&Stop

Παίρνει μπροστά όταν θέλετε να ξεκινήσετε. Σβήνει όταν σταματάτε.

Turbo Metano

O μικρός κινητήρας που αυξάνει τις επιδόσεις.

X

Φυσικό Αέριο

Η μείωση μεγέθους (downsizing) και ο υπερσυμπιεστής που εφαρμόζεται στους κινητήρες με φυσικό αέριο βελτιώνει την καύση και μειώνει τις εκπομπές του CO2 κατά 33% σε σχέση με τη βενζίνη. Μεγαλύτερη γκάμα και περισσότερη απόλαυση.

  • Fiat Doblò
  • Fiat Panda
  • Fiat Punto
  • Fiat Qubo

Blue&Me TomTom

Οι λειτουργίες Eco και GSI σας δείχνουν το σωστό δρόμο και τον καλύτερο τρόπο να οδηγήσετε σε αυτόν: εκτός των συνηθισμένων λειτουργιών τηλεματικής (ράδιο/CD, τηλέφωνο ανοιχτής συνομιλίας, σύστημα πλοήγησης και trip computer), το σύστημα εμφανίζει μηνύματα αλλαγής ταχυτήτων (GSI) και πληροφορίες για το eco:Drive. Όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να πάρετε τα χέρια σας από το βολάν του τιμονιού.
Περισσότερες πληροφορίες για Blue&Me™: www.blueandme.net

  • Fiat 500
  • Fiat Doblò
  • Fiat Punto

Easy Power LPG

Εργοστασιακός εξοπλισμός LPG: το σύστημα είναι σχεδιασμένο, κατασκευασμένο και εγγυημένο από τη Fiat με ποιότητα και ασφάλεια εργοστασιακής τοποθέτησης. Εξοικονομήστε έως και 500/600 Ευρώ το χρόνο* (τα κόστη είναι μικρότερα γιατί αυτό το καύσιμο είναι ένα υποπροϊόν της επεξεργασίας της βενζίνης) και μειώστε τις εκπομπές του CO2 κατά 14% σε σχέση με ένα βενζινοκινητήρα με EasyPower LPG. Fiat EasyPower, η μεγαλύτερη γκάμα LPG παγκοσμίως με πέντε μοντέλα από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε.
* Rispetto al motore benzina - Panda, Grande Punto e Bravo - 15.000km annui.

  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Fiat Panda
  • Fiat Punto

i-Efficiency

Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων
Μειωμένη τριβή
Για να αυξηθεί η στιβαρότητα και η απόδοση, μειώνοντας την φθορά: βελτιστοποιημένη ολίσθηση, εύκαμπτα ελατήρια εμβόλων χαμηλής τριβής, λάδι κινητήρα και βαλβολίνη κιβωτίου ταχυτήτων χαμηλού ιξώδους και μία αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής.

Διαχείριση του σταδίου προθέρμανσης
Για τη ρύθμιση του στοιχειομετρικού μείγματος των διαφόρων ψεκασμών με μεγαλύτερη ακρίβεια: ηλεκτρονικά ελεγχόμενος θερμοστάτης (η τριβή είναι μεγαλύτερη όταν είναι κρύος ο κινητήρας και επομένως ο κινητήρας καταναλώνει περισσότερο και μολύνει περισσότερο).

Έξυπνη διαχείριση ισχύος κινητήρα
Για τη βελτιστοποίηση όλων των χρήσεων: λειτουργία eco για βελτιστοποιημένη παροχή έτσι ώστε να μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων – σύστημα ελέγχου κλιματισμού χαμηλής κατανάλωσης το οποίο αποτρέπει την απώλεια ισχύος.

Αυτοκίνητο
Αεροδυναμική
Για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρος και να ελέγξει την ανύψωση: σπόιλερ, αεροδυναμικές προσθήκες κάτω από το αμάξωμα, κίνηση του αυτοκινήτου.

Ελαστικά
Για τη μείωση της αντίστασης επαφής με το δρόμο, περιορισμένο θόρυβο και πρόληψη της δημιουργίας σύννεφου σκόνης: ελαστικά χαμηλού συντελεστή κύλισης.

Μείωση θορύβων και κραδασμών
Για την πρόληψη του δημιουργίας θορύβου και την απορρόφησή του όταν αυτό είναι αναπόφευκτο: καλύμματα στους ψεκαστήρες, ελαστικά υψηλής απόσβεσης και χαρακτηριστικά υψηλής ηχομονωτικής απόδοσης (παρμπρίζ με ηχομονωτικό PVB, ουρανός που “αναπνέει”, γεμισμένο με αφρώδες υλικό εμπρόσθιο μέρος για την κολώνα A). Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά συνεισφέρουν στη μεγαλύτερη άνεση, στην πιο αθόρυβη λειτουργία και στην ηχομόνωση του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

  • Fiat 500
  • Fiat Punto
  • Fiat Qubo

MultiJet

Η τελευταία γενιά Common Rail δίνει την δυνατότητα για πιο αποτελεσματική των ψεκασμών του καυσίμου, αυξάνοντας τους από 5 σε 8 ανά κύκλο του κινητήρα (πολλαπλοί ψεκασμοί σε πολύ μικρά χρονικά διαστήματα μεταξύ τους).
Πιο αθόρυβος από την προηγούμενη έκδοση, ο Multijet II θα σας εξοικονομήσει 3% από την κατανάλωση καυσίμου και έως και 20% από τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου.
Eco Turbo
Ο πιο μικρός υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας, αλλά το ίδιο αποδοτικός. Αυτός ο μικρός υπερσυμπιεστής προσαρμόζεται στη ροή του αέρος στις χαμηλές στροφές πιο αποδοτικά: η απόλαυση στην οδήγηση αυξάνεται – χάρη στην κατά 20% περισσότερη ροπή – και 3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, εκτείνοντας τις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων.

  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Fiat Doblò
  • Fiat Panda
  • Fiat Punto
  • Fiat Qubo

eco:Drive

Ο προσωπικός εκπαιδευτής για οικολογική οδήγηση: αυτό το καινοτομικό και επαναστατικό σύστημα κάνει μία ανάλυση σε πραγματικό χρόνο της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων του αυτοκινήτου σας, βασισμένη στο προσωπικό σας στυλ οδήγησης, και σας δίνει συμβουλές για την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Κατεβάστε το πρόγραμμαe eco:Drive σε μία συσκευή μνήμης USB και βάλτε την στην θύρα Blue&Me™ του αυτοκινήτου σας; στο τέλος του ταξιδιού σας, κουμπώστε την συσκευή μνήμης στον προσωπικό υπολογιστή σας για να δείτε την απόδοσή σας και να πάρετε συμβουλές. Συνδεθείτε στο eco:Ville για να συγκρίνετε το δικό σας στυλ οδήγησης με εκείνο όλων των άλλων eco:Drivers. Διαβάστε περισσότερα και κατεβάστε το eco:Drive τώρα : www.fiat.com/ecoDrive

  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Fiat Doblò
  • Fiat Punto
  • Fiat Qubo

Multiair

Το επαναστατικό, προηγμένο σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων εισαγωγής του κινητήρα. Το μυστικό του MultiAir είναι το μεταβαλλόμενο άνοιγμα των βαλβίδων, το οποίο επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο του αέρος που εισέρχεται μέσα στον κινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και βελτιώνοντας την ανώτατη απόδοση και τη διασκέδαση. Για πρώτη φορά στον κόσμο, ο εισερχόμενος αέρας ελέγχεται από ηλεκτρο-υδραυλικούς ενεργοποιητές οι οποίοι ελέγχουν το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής αντί για την πεταλούδα γκαζιού σε ένα βενζινοκινητήρα: η ποσότητα του αέρος εξαρτάται από το πόσο ανοίγει η κάθε μία βαλβίδα, σε κάθε κύλινδρο ξεχωριστά, σε κάθε περιστροφή του κινητήρα ξεχωριστά.

  • Fiat Bravo
  • Fiat Punto

GSI

Σε μοντέλα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ο δείκτης αλλαγής ταχύτητας υποδεικνύει την καλύτερη ταχύτητα στον οδηγό, για μία πιο αποδοτική χρήση του κινητήρα σε σχέση με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Fiat Doblò
  • Fiat Punto

Dualogic

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων με διαχείριση του συμπλέκτη και των αλλαγών ταχυτήτων από μία μονάδα ελέγχου (εκτελείται αυτόματα από ηλεκτρο-υδραυλικούς ενεργοποιητές): η επιλογή ταχύτητας είναι πάντα η βέλτιστη, και δεν χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιείτε τον συμπλέκτη. Με το Dualogic, εσείς επιλέγετε το δικό σας στυλ οδήγησης έτσι ώστε να δώσετε προτεραιότητα στις επιδόσεις ή στην οικονομία; και μπορείτε

  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Fiat Doblò
  • Fiat Punto
  • Fiat Qubo

Start&Stop

Ένα καινοτομικό, αποδοτικό σύστημα το οποίο σβήνει τον κινητήρα όταν αυτός δεν χρειάζεται – όταν περιμένετε σε ένα φανάρι ή σε μποτιλιαρίσματα - και τον εκκινεί και πάλι όταν πρέπει να ξεκινήσετε.

  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Fiat Doblò
  • Fiat Punto
  • Fiat Qubo

Turbo Metano

Μια εφαρμογλη της τεχνολογίας turbo-downsizing στους κινητήρες μεθανίου που βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές C02 κατά 33% σε σύγκριση με κινητήρες βενζίνης. Έτσι έχετε μεγαλύτερη αυτονομία και απολαμβάνετε την οδήγηση περισσότερο. 

Κληρονομιά

1987
Άμεσος ψεκασμός Croma Diesel
Το Croma, το πρώτο saloon στον κόσμο με πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, επέτρεψε εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 15% συγκρινόμενο με τους πετρελαιοκινητήρες και 30% συγκρινόμενο με ένα βενζινοκινητήρα αντίστοιχου μεγέθους.

1990
Panda Elettra μαζική παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Το Panda Elettra ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Fiat – κατασκευάστηκε σε περιορισμένη έκδοση, με κινητήρα 12.5 HP και βάρος 1.150 Kg.
1997
Marea Bi-fuel
Το Marea ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με διπλό σύστημα παροχής καυσίμου βενζίνης/φυσικού αερίου. Το ρεζερβουάρ βρίσκεται μέσα στο πορτμπαγκάζ.
Το Common Rail
Μονή πολλαπλή διανομής καυσίμου η οποία παρέχει καύσιμο με πολύ υψηλή πίεση στους κυλίνδρους και διανέμεται στους μονούς ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ψεκαστήρες. Τοποθετημένο στο Marea 1.9 JTD 105 HP, η κληρονομιά του εξαπλώθηκε σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.

2003
Multijet
Δεύτερης γενιάς Common Rail, το MultiJet δίνει την δυνατότητα για πολλαπλούς ψεκασμούς (έως και πέντε για κάθε κύκλο) και μία σημαντική μείωση του θορύβου υιοθετώντας μία διαφορετική στρατηγική προ-ψεκασμού του καυσίμου. Τοποθετείται για πρώτη φορά στο Punto 1.2.
Καύσιμα με βάση την αιθανόλη
Αυτό το καύσιμο Tetra, μία εξέλιξη του Flex Fuel, μπορεί να λειτουργήσει σε τέσσερα διαφορετικά καύσιμα: βενζίνη, αιθανόλη, πετρέλαιο και μεθάνιο. Η βενζίνη και η αιθανόλη δεν χρησιμοποιούνται πλέον σαν εναλλακτικά, όπως σε άλλους κινητήρες δύο καυσίμων βενζίνης/φυσικού αερίου, αλλά αναμιγνύονται μαζί μέσα στο ίδιο ρεζερβουάρ. Τοποθετείται για πρώτη φορά στο Palio το 2006.
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτή η τεχνολογία αναπτύχθηκε από το Group πίσω κατά το 1999. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη και αλλαγές ταχυτήτων. Τοποθετήθηκε σε ένα Fiat για πρώτη φορά το 2004, με το Panda.

2009
Multijet II
Η τελευταία γενιά του συστήματος common rail που προέκυψε από ένα διαφορετικό σύστημα πιλοτικής βαλβίδας υδραυλικής εξισορρόπησης το οποίο δίνει τη δυνατότητα μεγαλύτερης ευελιξίας στους ψεκασμούς (έως και 8 ανά κύκλο), βοηθούμενο από το σύστημα μορφοποίησης εύρους ψεκασμού το οποίο βελτιστοποιεί τον ψεκασμό του καυσίμου.
MultiAir
Η Fiat ήταν η πρώτη στον κόσμο που δημιούργησε ένα ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα όπου η εισαγωγή του αέρος δεν ελέγχεται πλέον από την πεταλούδα γκαζιού αλλά από ηλεκτρο-υδραυλικούς ενεργοποιητές οι οποίοι ρυθμίζουν το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής έτσι ώστε να εξαλείψουν απώλειες της ενέργειας και της άντλησης. Τοποθετείται για πρώτη φορά στον κινητήρα FIRE 1.4.

2010
TwinAir
Ο πιο οικολογικός βενζινοκινητήρας στον κόσμο λόγω της τεχνολογίας MultiAir η οποία εφαρμόζεται στην πιο ακραία ενσάρκωση της φιλοσοφίας μείωσης του μεγέθους: δύο κύλινδροι αντί για τέσσερις. Ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με κυβισμό μόλις 0,9 cc που παρέχει 85 HP και μόνο 92 g από CO2/km στην έκδοση MTA: περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.

  • Fiat 500
  • Fiat Bravo
  • Fiat Doblò
  • Fiat Panda
  • Fiat Punto
  • Fiat Qubo

Traction +

Σε σύγκριση με τα μηχανικά ή υδραυλικά αυτασφάλιστα διαφορικά, η ηλεκτρονική διαχείριση της ασφάλισης του διαφορικού αποφεύγει την ανάγκη πρόσθετου βάρους και τριβής η οποία έχει ως επακόλουθο υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.

Αποδίδει καλά σε ολισθηρές και ανομοιόμορφες επιφάνειες.

TwinAir

Δύο κύλινδροι τόσο αποδοτικοί όσο τέσσερις. Ο TwinAir είναι η επιτομή της μείωσης μεγέθους: δεν είναι μόνο μικρότερος ο κινητήρας αλλά έχει επιπλέον και λιγότερους κυλίνδρους. Η μεταχείριση του αέρος είναι μεγιστοποιημένη: MultiAir, υπερσυμπιεστής και βελτιστοποιημένες υδροδυναμικές. Με το TwinAir μπορείτε να μειώσετε την κατανάλωση του καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά 30% για τις ίδιες επιδόσεις. Πώς θα ήταν άραγε ο κόσμος με το TwinAir; Σκεφτείτε Διπλά!

Υπερσυμπιεστής και μείωση μεγέθους
Ο κινητήρας είναι μικρότερος, αλλά η ισχύς είναι αμετάβλητη λόγω του υπερσυμπιεστή. Ο συνδυασμός ενός υπερσυμπιεστή με ένα αρκετά πιο μικρό κινητήρα (downsizing) μειώνει τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση του καυσίμου, ενώ παρέχει την ίδια ισχύ και βελτιώνει την αξία της διασκέδασης.

  • Fiat 500
  • Fiat Punto